Hur gör du ett klagomål

1

2

3

Vänta på tillverkarens godkännande
Hitta din beställing och önskat vara till reklamation Bifogad bild av varans defekt(a) Vänta på tillverkarens godkännande(maximal svarstid 3 veckor) Det finns en lösning på klagomålet.
1

Hitta din beställing

- Vänligen logga in (om du har en kundkonto finns returering vid fliken "Returnering av varor").

Gäst inloggning
Kundkonto inloggning

- Hitta din beställing
- Välja varor för ditt klagomål
- Välja typ av ansökan
- Berätta för oss orsakerna till din returnering
- Tryck ’’Ansök’’

2

Bifogad bild av varans defekt(a)

3

Lösning på klagomålet

  • Om klagomålet godkänns, kommer vi att reparera, återbetala eller byta ut din produkt. Detta kommer att meddelas.
  • Klagomålet kan också avslås av tillverkaren.
  • Om du upplever utmaningar med din ansökning om återsändande, vänligen kontakta vår kundtjänst.