Guide till att välja produkter

Telefonguide:

Vi tillhandahåller professionell vägledning för försäljning, användning och/eller val av våra produkter:

(+46) 10 551 76 32


Chatta med oss
OBS! I chatten kan vi tyvärr inte hjälpa dig med redan skapad order eller spårning av paket - se nedan för hjälp.

Skicka ett mejl till sale@euroskateshop.com (förväntad svarstid 24 timmar)


Spåra din leverans

E-post med spårningsnummer

Kolla din spam och skräppost! Du får ett mejl med spårnummer 1-3 arbetsdagar efter beställning.

I ditt spårningsmejl hittar du länkar och instruktioner för att spåra ditt paket

Yderligere spørgsmål:
När vi överlåter ditt paket till fraktföretaget är transporten och den faktiska leveransen av ditt paket, fraktföretagets ansvar.
Du måste ha ditt paketnummer klart när du kontaktar fraktföretaget. Du hittar paketnummeret, som beskrivet ovanför, i en tidigare mottaget mejl.

Särskilda fraktfrågor
Om du har specifika frågor för din försändelse eller spåring, vänligen kontakta oss på telefon (+46) 10 551 76 32.

Sök efter ett paket

Om du har pratat med fraktföretaget och de anger att paketet har varit i deras vårdnad, men det är för tillfället borta, hanterar vi sökningen efter paketet och hjälper dig att hitta det eller ersätta innehållet.

Du måste skicka ett mejl till tracktrace@euroskateshop.com, där du anger ordernummer och spårningsnummer.

Ofta hittar fraktföretaget paketet igen inom en vecka, från det att förfrågan skapades av oss. Om fraktföretaget uppskattar att paketet har försvunnit skickar vi dig ett nytt paket så snart som möjligt :)



Öppettider:

Telefon Kundtjänst: (+46) 10 551 76 32
Må-tors: 8:30 - 20:00
Fredag 8:30 - 17:00
Lördag: stängd
Söndag: stängd